Du er i centrum
Fordi vi er ejet af kunderne, arbejder vi ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for din og andre kunders tilfredshed.
Ingen telefonkø
Du kommer til at tale med en medarbejder inden for 20 sekunder. Det er også nemt at kontakte os på mail, chat eller via kundeportalen Mit Vestjylland.
Vi er der, når du har brug for os
Det er vigtigt for os, at du også er velkommen, når du har skader. Det er netop dér, vi beviser vores værdi for dig.
Nem og hurtig behandling af skader
45 % af alle tingskader er behandlet inden for et døgn. Du kan anmelde skader via telefon eller online.
Ens pris til nye og gamle kunder
Vores prispolitik er, at du får den bedste pris, uanset om du er gammel eller ny kunde.
Vi forbedrer jævnligt dækninger og sænker priserne
Når selskabet har økonomisk overskud til det, kommer det kunden til gode. Fx er prisen på hus- og bilforsikringer sænket med hhv. 15 % og 10 % de seneste år.
Kundernes værdier
Vestjylland Forsikringer har sikret vestjydernes værdier i mere end 180 år. Det begyndte med lokale forsikringsforeninger, der forsikrede køer, stude, heste og husgeråd, som køkkengrej og linned.
Det moderne forsikringsselskab har det til fælles med de tidligere, at forsikringerne afspejler kundernes hverdag og virkelighed. Det er stadig kundernes værdier, der er vigtigst for Vestjylland Forsikring.









